Google

Friday 30 March 2007

TINERII PLEACA

Stimati politicieni

"Zicetsi-mi Calu, cum imi zic baietsii, si sunt unul dintre aia din tara asta care v-au votat. Am fost acum 2 sau 3 ani - nu mai stiu exact cand a fost -intr-o cabina mica din scoala din spatele blocului pe cand aveam 18 ani. II implinisem cu o saptamana inainte.
Acum sunt unul dintre multii elevi care au terminat scoala. Ce voi face eu aici acasa in Romania? Mama este bolnava si nu lucreaza. Tata este in Spania langa Madrid la munca si mai trimite bani acasa.Mai am un frate in a7a. Eu am terminat liceul economic cu profilul alimentatsie publica. Vreau sa imi fac o viata dar in Romania ce pot face? As lucra chiar si la spalat vase dar nu ma angajeaza nimeni. Nu am banii de spagi, nu am pile si in plus nu vreau totusi sa muncesc pe moca.
Voi ce facetsi? Sunt moi fotoliile? Va merg mobilele cu mp3? V-am votat si nu faceti nimic altceva decat sa va certati.Basescu cu Tarceanu si Gigi cu toti. Mama zice ca sunteti tot aia de demult, de dinainte. Nu intsleg ce vrea sa spuna dar stiu ca pe vremea lui nea' Nicu nu prea era de mancare dar erau magazine "aprozar" goale (un fel de market cu ceapa si alte alea).
Deci voi ce mai facetsi? Cred ca bine dar mie unuia imi merge ca draku. Daca faceti o lege buna sa va ganditsi si la mine. Dar nu cred.Totdeauna va ganditi doar la voi. Mi-a zis un vecin ca vatsi luat mashini noi. Eu nu am.Baietsii din cartier mi-a zis ca vor sa plece. Unu Pisi, de fapt Ovidiu, dar noi ii zicem asa ca sta toata ziua la calculator,are si el o sora in Italia dar baietsii spun ca ea nu lucreaza de fapt la o familie cum zice el ci la un bar de noapte.
Am auzit ca s-a dat liber la vize.Bravo!!!!Macar atata lucru bun a-tsi facut si voi.!Cum fac rost de lovele plec. O sa ramanetsi voi aci! Peste 10 ani cand o sa avetsi nevoie de mine sa ma sunatsi dat sa stitsi ca o sa incercati de mai multe ori ca sunt in Spania la tata si o sa am mai multi bani ca voi dar din munca mea. "

*scris de un elev - ce facem?

No comments:

Blog Widget by LinkWithin